SAHABAT IKLAN 1 MALAYSIA:

Tuesday, January 29, 2013

CATUABA NOURISHING ESSENCE- besarkan, panjangkan dan tahan lama alat sulit lelaki

Nama: WIRA
Email: kast_hata@yahoo.co.uk
Website: wiranaga,blogspot.com
Tajuk: CATUABA NOURISHING ESSENCE- besarkan, panjangkan dan tahan lama alat sulit lelaki
Iklan: HARGA : 1 kotak (8 sachets) RM125 *free postage
1 sachet RM15

** PROMOTION**
BUY 1 LOT (4 BOXES) for only RM350 and get free membership

Whatssap 0192684638-WIRA


Kini Telah Ada 100% Ramuan Bahan Asli Yang Memberi Kesan Hebat! Boleh Menjadikan Anda Sihat Tubuh BadanDan Terserlah Kelelakian!




Lihat Apa Kata Mereka

"Suami saya sering cepat penat dan letih bila bersama saya. Kadang-kadang saya nak lagi dia dah tak larat. Lepas dia ambil Catuaba, terbalik jadinya! Suami saya sering 'ajak'. Kalau dulu tak sampai 10 minit dah 'game over', tapi sekarang bertambah lama dan dah berapa kali saya nampak 'bintang'. Rasa pun lain macam! Bestnyer!"



NurulHudaKuala Lumpur





"Saya sekarang dah mencecah umur 47 tahun. Alahai...rasa macam orang tua jer! Bini saya dok maintain jer lagi. Tak boleh jadi ni. Nasib baik rakan sekerja rekemen Catuaba. Selepas mengambil sachet yang ke-3, saya mula merasa perubahannya. MENAKJUBKAN! Saya rasa macam remaja semula. Yang lagi best...waktu bertarung dengan isteri...Hahaha!!! Dah terpancut pun boleh lagi maintain keras!"



Zainuddin Sungai Petani, Kedah





"Macam-macam produk saya dah cuba, boleh la tahan. Kalau nak kuat kena beli ubat kuat. Kalau nak keras kena beli ubat keras. Kalau nak tahan lama kena la beli ubat tahan lama. Takut gak ambik macam-macam ubat. Rosak buah pinggang. Bajet pun tinggi. Tapi bila ambil Catuaba, KUAT, KERAS, TAHAN LAMA semua ada dengan hanya beli satu produk. Tak la mahal mana pun! Terima kasih Zack kerana kenalkan kat aku!



AriffinSabak Bernam, Selangor





"Hihihi... malu la jugak nak cerita. Tapi saya nak kongsi pengalaman saya. Saya berusia 27 tahun dan merupakan isteri kedua kepada suami yang berusia 45 tahun. Pada awal perkahwinan saya selalu tak merasa puas dilayan oleh suami saya. Tapi nak buat macam mana...dah itu pilihan saya bersuami lebih tua dan jadi no 2. Tapi setelah diperkenalkan Catuaba oleh teman facebook, suami saya nampak berbeza! Layanannya juga lebih MANTAP! Tak sabar saya menunggu giliran...



LisaIpoh, Perak





"Salam, abang dah lama cari produk macam ni. Nak beli bukan senang...nak juga jaga imej abang yang bergelar "Pak Aji". Setakat kopi kuat ke kopi power ke memang la senang dapat tapi tak ada kesan power pun! Lepas ambil Catuaba, Alhamdulilah semuanya POWER! Tak tau la nak cerita...Isteri-isteri abang je yang tahu...



Haji IsmailButterworth, Pulau Pinang



Tak Yakin Lagi Ye....Baca la Lagi...





"Hello! I macam tak percaya ini produk banyak bagus. Sebelum ni I memang takut mahu cuba apa produk pun. Takut sakit maa...Tapi I punya kawan bagi gerenti ini produk tidak ada 'side effect'. Sekarang I sudah nampak ada beza dari dulu. Wife I pun banyak 'happy'. Badan I pun ada 'power' dan susah mahu letih!"



Steven TanKuantan, Pahang




"Hai, saya baru berusia 32 tahun tapi dah ada masalah sakit-sakit badan. Ini menyebabkan hubungan intim saya dengan isteri semakin dingin. Ubat doktor jangan cakaplah, lega sekejap pastu sakit balik. Saya cuba pulak rawatan tradisional, tak berkesan jugak. Jumpa bomoh kot-kot la kena buatan orang. Macam tu jugak! Last-last isteri saya suruh makan Catuaba. Kali pertama makan saya demam dan sakit-sakit sendi, tapi untuk 1 hari saja. Hari kedua saya mula rasa bersemangat walaupun badan masih demam. Alhamdulilah, hari berikutnya saya mula rasa segar dan bertenaga. Saya terus mengambil Catuaba sehingga sekarang. Sakit-sakit badan saya dah tak ada lagi! Badan pun makin POWER! Hubungan dengan isteri bertambah erat. Macam pengantin baru je rasanya. Terima kasih Isteriku!"



FirdausAlor Gajah, Melaka




"Sebut aje ubat kuat, abang orang pertama beli! Mana taknya, nak maintain POWER. Setakat badan berketul-ketul tapi tak POWER nak buat apa! Lepas ambil Catuaba abang yakin pada diri sendiri. Isteri abang pun heran ngan 'performance' abang ...lain macam je katanya. Lebih POWER dan lebih LIAR!



Abang AmanTaiping, Perak




"First time ambil Catuaba esoknya terus demam, tapi tak teruklah. Cuma badan rasa panas dan lenguh-lenguh. Selepas 2 hari saya rasa bersemangat dan bertenaga. Bangun tidur pun senang walaupun tidur hanya 4 jam. Badan terasa ringan! Saya pasti ini kesan dari Catuaba!"



Rezuwan HamzahPasir Gudang, Johor




"Sebagai seorang pekerja binaan, saya perlu memastikan saya sentiasa sihat dan bertenaga. Saya dah mencuba banyak produk baik dari tonik kuat ke, kopi kuat ke, makjun kuat ke...semua saya dah cuba...Hampeh!!! Bila saya mencuba Catuaba ni....WOW! Macam tak percaya! Saya mampu melayan kedua-dua isteri saya tanpa letih...betul2 POWER!"



Rahman IsmailSungai Dua, Pulau Pinang




CATUABA NOURISHING ESSENCE



Satu Asimiliasi Daripada Ilmu Purba Dan Moden Dilengkapi Dengan Penyelidikan Saintifik Yang Terbukti!



Catuaba Nourishing Essence Adalah Ubat Herba Asli Yang Pekat Dan Mujarab Yang Dapat Membantu Golongan Lelaki Dewasa Yang Berdepan Dengan Pelbagai Jenis Masalah Kesihatan Dalaman Dan Luaran Dengan Memberikan Tahap Kesihatan dan Tenaga Yang Optimum Sekaligus Mengembalikan Tenaga Kelelakian Yang LUARBIASA & LIARBIASA!



Tidak Seperti UBAT POWER Yang Lain, Catuaba Nourishing Essence Mempunyai Kandungan 100% Ramuan Bahan Asli, HALAL, Mudah Dan Selamat Digunakan Serta Sesuai Untuk Penghidap Kencing Manis, Jantung Dan Darah Tinggi. Dengan EXTRA POWERNYA, Catuaba Nourishing Essence dapat merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah!



Apakah kelebihan dan manfaat Catuaba Nourishing Essence ini?



Fungsi Penyegaran Fisiologi Yang Semulajadi



Catuaba boleh menyegarkan dan membaiki fungsi fisiologi lelaki dalam lingkungan umur pertengahan. Ia juga boleh mencegah pelbagai penyakit kemerosotan fungsi yang mudah berlaku semasa menopause lelaki selain memulihkan kecergasan kepada tempoh muda.



Menggalakkan Penyembuhan



Kulit pokok Catuaba boleh mencegah individu-individu daripada rasa gelisah dan membantu mengatasi kealpaan dan demensia. Orang yang mengambil herba ini telah mengatakan bahawa mereka berasa lebih tenang dan bertenaga. Catuaba juga bertindak sebagai perangsang sistem saraf dan membantu ke atas kemurungan. Herba ini dapat melegakan kesakitan saraf serta membantu ke atas insomnia.



Ciri-Ciri Tidak Toksik



Faedah-faedah yang lain ialah sifat kulit pokok Catuaba yang tidak toksik seperti minyak aromatik, tanin dan alkaloid. Catuaba tidak membawa kesan sampingan kerana unsur-unsurnya yang bukan toksik.



Sebatian Anti-Bakteria



Para penyelidik di Jepun mendapati bahawa kulit pokok Catuaba mengandungi sebatian anti-bakteria. Dalam kajian mereka, tikus telah disuntik dos E.Coli yang tinggi sekali dengan Catuaba. Catuaba dibuktikan telah melindungi tikus dari jangkitan bakteria.



Sebatian Antiviral



Para penyelidik di Jepun juga telah mendapati bahawa Catuaba mengandungi sebatian antiviral. Kajian telah menunjukkan bahawa herba ini boleh melawan virus HIV. Penyelidik telah memberi tikus dengan Catuaba dan menyuntik mereka dengan virus HIV. Keputusan menunjukkan bahawa Catuaba telah melindungi sel-sel darah putih tikus daripada menyerap virus HIV.



Walau bagaimanapun, banyak lagi kajian-kajian lain yang sedang giat dijalankan bagi mencari jawapan sama ada Catuaba adalah satu rawatan yang berkesan untuk virus HIV.




Apa Benda Catuaba ni?



Catuaba adalah sejenis pokok kecil yang tumbuh di utara Brazil. Semasa musim berbunga, ia kembang dengan bunga berwarna kuning dan oren.



Dalam catatan sejarah silam untuk perubatan herba, kulit pokok Catuaba lazim digunakan sebagai sumber untuk kekuatan dan kesihatan badan.



Puak India Tupi Amazon mempunyai tabiat mengunyah kulit pokok Catuaba semasa memburu bagi meringankan keletihan mental dan fizikal malah mencegah mengantuk.



Catuaba juga boleh merawat keletihan dan kelemahan umum serta kebimbangan dan daya ingatan yang lemah.



Catuaba Nourishing Essence juga padat dengan bahan-bahan asli seperti berikut:-



Saw Palmetto adalah herba luar biasa bagi kaum lelaki. Ia digunakan oleh pengamal perubatan semulajadi untuk merawat pelbagai jenis penyakit seperti keradangan buah zakar, radang saluran kencing, batuk dan kesesakan nafas.



Ia juga digunakan untuk mengukuhkan kelenjar tiroid, menseimbangkan metabolisme, merangsang selera makan dan membantu penghadaman.



Herba yang hebat ini menjadi terkenal kerana penggunaannya dalam penumbuhan rambut, kesihatan prostat, meninggikan tenaga seksual dan dianggap sebagai tonik berkhasiat.



Biji Saw Palmetto juga boleh menyegarkan uretra dan juga digunakan untk mempertahankan fungsi sihat kelenjar tiroid dan sistem urinari.



Herba luar biasa ini tidak mempunyai sebarang kesan sampingan atau interaksi ubat.



Cordyceps adalah kulat perubatan yang juga dikenali sebagai kulat caterpillar atau Chongcao. Kulat ini mempunyai banyak ciri-ciri perubatan tetapi salah satu cirinya masih belum dimanfaatkan ialah kesan positifnya terhadap hati. Kepada mereka yang menghidapi penyakit hati, perubatan alternatif kini ditawarkan untuk membaiki hati yang rosak.



Kajian yang dijalankan ke atas pesakit hepatitis menunjukkan bahawa keadaan mereka bertambah baik selepas mengambil cordyceps terutamanya di bahagian hati. Kajian yang sama menunjukkan bahawa cordyceps juga mencetuskan kesan terbalik liver fibrosis hati.



Cordyceps juga sejenis antioksidan, ia adalah alternatif yang sesuai bagi makanan tambahan untuk kesihatan hati, buah pinggang serta paru-paru.



Ekstrak Biji Labu terdapat banyak manfaat yang ketara terhadap badan manusia yang telah ditemui sejak zaman purba oleh puak-puak Amerika Utara. Dan ia mengandungi pelbagai jenis vitamin, zat galian, serat, lemak dan protein yang penting dalam meningkatkan kesihatan badan.



Fungsi-fungsi utama biji labu termasuk boleh merendahkan tekanan darah, lipid, antioksidan, mengurangkan keadaan asma, mencegah artritis, penyakit prostat dan lain-lain lagi.
CARA PENGAMBILAN

Bagi mereka yang dalam lingkungan 18-30an boleh ambil sepeket sahaja untuk 2 atau 3 hari sekali. Tetapi bagi mereka yang mempunyai masalah mati pucuk, lemah tenaga batin atau cepat pancut..ambil sepeket sekali untuk 3 hari berturut-turut pertama kali mengambilnya. Anda akan gembira melihat kesan positif yang anda idam-idamkan!

Langkah-Langkah pengambilan:
1) Makan sepeket 2 jam sebelum hubungan seksual
2) Bukak peket dan tuangkan di bawah lidah anda.
3) Biarkan sehingga ialah cair di dalam mulut
4) Minum secawan air


----------------------------------------------------------
ENGLISH VERSION


Catuaba is a vigorous-growing wonder tree that is native to the Amazon Valley of Brazil, which is the most famous of all the Brazilian aphrodisiac plants.
The Tupi Indians in Brazil first discovered the aphrodisiac qualities of the plant centuries ago, and many of the other local peoples in Brazil have also been using it for generations, after the discovering of the magical efficacy of Catuaba plant extract,
* which could promote the second growth of male sex organ. That is why the Tupi Indians have big and strong penis to the envy of all the men of the world.
* They also had discovered that, a man who takes Catuaba for a long period of time could also persist for more 2 hours without ejaculation and still possess superior fertility of a 25 years old adult, for those aged above 60 years old.

Catuaba has bestowed the Tupi Indians with extraordinary large genitals and powerful sexual ability. The Tupi Indians have been using Catuaba for countless generation. Catuaba has bestowed the Tupi Indians with extraordinary large genitals and powerful sexual ability. The Tupi men have an average penis length of above 20 cm (8 inches). In order to facilitate their hunting, they have to tie their penis around their waists or thigh. It is for this reason that they have a very special name, the elephant man tribe of the amazon.

Brazilian National Laboratory, the U.S. Federal Academy of Medical Research and the Reproductive Sciences Laboratory of Harvard University, USA have jointly conducted a scientific research on Tupi Indian men and Catuaba. They found that the Tupi men with their huge penis did have inseparable relationship with Catuaba.

Michael V. Straten, a renowned British expert in medicinal plants research said: This is a major therapeutic breakthrough in the field of erectile dysfunction. Moreover there is no known side effect with catuaba reported in the medical literature as of 2010.



It actually gives a huge boost in energy and confidence.
* Helps with erections / impotence / Erectile dysfunction
* Increases sexual thoughts / increase libido for men and also women.
* Gives high levels of sexual motivation
* Elevates your mood, and gives you a cheerful disposition
* Makes your penis look larger and fuller
* Gives a noticeable buzzing or tingling sensation in your penis and testicles.
* Treat benign prostatic hyperplasia (BPH) and frequent urination at night.
It also helps,

* Central nervous system stimulant / nerve tonic
* Enhance memory / Alzheimer's disease
* Anxiety / nervousness
* Anti-inflammatory conditions (such as arthritis)
* body stimulant
* Bacterial infection
* Cancer of the skin
* Depression
* High blood pressure
* Improve Fatigue / exhaustion
* HIV infection
* Stress
* Parkinson disease

Ingredients * Catuaba
* Saw Palmetto
* Cordyceps
* Pumpkin Seed Extract
* Peach Fruit
* Apple Powder
* Tribulus Terristris
* Horny Goat
* Fructose
How to use it?
* Take a sachet, 2 hours before sexual activity.
* Tear the sachet, and pour the powder under your tongue.
* Leave it there until, it dissolve in your mouth.
* Then drink some water.


PRICE : 1 box (8 sachets) RM125 *free postage
1 sachet RM15
Ip Pengirim: 218.208.91.206

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

BANNER SAHABAT