SAHABAT IKLAN 1 MALAYSIA:

Tuesday, April 13, 2010

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN DARI RUMAH SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)

Nama: johani bin taha
Email: kucha76@gmail.com
Website: http://bijakniaga4u.webs.com
Tajuk: PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN DARI RUMAH SEBAGAI JURUTAIP MEMPROSES DATA PENGIKLANAN (RM300.00 - RM800.00 SEMINGGU)
Iklan: Mahukah anda menjana pendapatan Rm300 ~ Rm800 seminggu dirumah, pejabat, kolej, cybercafe atau dimana sahaja dengan membina kerjaya anda sendiri melalui internet? Jangan takut kerana ini bukan satu penipuan tetapi adalah satu cabang perniagaan internet zaman sekarang.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera dari kami di BIJAKNIAGA4U.

Sepanjang tahun 2009/10 ini, kami mencari seberapa banyak individu yang berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai JuruProses Data Maklumat (Home Based Ads Data Entry / Typist Personel) di Malaysia. Kami merupakan konsultan secara online yang memperkenalkan sesuatu teknik untuk membina kerjaya melalui internet dan idea-idea untuk membina kerjaya sendiri. Kami menawarkan servis dan teknik membina kerjaya melalui online (internet) yang mudah serta berkesan. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami mencari individu yang bertanggungjawab memproses data pengiklanan; pada masa dan dalam keselesaan rumah sendiri.
Ip Pengirim: 124.82.97.186

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

BANNER SAHABAT