SAHABAT IKLAN 1 MALAYSIA:

Thursday, April 22, 2010

baru dilancarkan 17/4/2010,sungguh mudah dan terpantas

Nama: johani taha
Email: kucha76@gmail.com
Website: http://www.easy3x1.com
Tajuk: baru dilancarkan 17/4/2010,sungguh mudah dan terpantas
Iklan: Semalam saya terima smsl dari rakan saya bernama Redzwan(nama dia ada dalam senarai payout). Dia jemput saya untuk sertai program Easy3x1 baru dilancarkan pada 17/4/2010.

Kosnya RM70/$23 untuk sertai Easy3x1 (satu kali). Easy3x1 berjalan tingkat 1 mendalam.

Easy3x1 terima ahli antarabangsa termasuk Malaysia, Indonesia, Singapura, Jepun, Amerika Syarikat dan lain-lain. Easy3x1 ada bahasa melayu, indonesia. jepun dan lain-lain (cari tekan google translate).

Easy3x1 adalah 3x1 Forced Matrix. Kesimpulannya, semua orang bantu antara satu sama lain mengisi matriks mereka dengan bekerja bersama sebagai sebuah pasukan.

Easy3x1 terima Maybank dan Liberty Reserve saja. Anda akan dibayar secara manual RM120/$35.20 ke akaun bank anda (Maybank/Liberty Reserve) dalam masa 24 jam selepas penyelesaian matriks anda. RM120/$35.20 dikreditkan ke akaun anda setiap kali kitaran.

Jika anda tak ada downline, anda tetap dibayar RM120/$35.20 selepas sistem Easy3x1 bantu letakkan 3 orang bawah anda bila ada orang baru sertai Easy3x1. Wow! Bestnya sistem Easy3x1 betul-betul bantu ahli-ahli mendapatkan 3 orang dengan mudah dan pantas. Tetapi, anda mesti promosikan link web Easy3x1 untuk jemput orang ramai sertai Easy3x1. Contoh: http://www.easy3x1.com . Jika anda malas, anda tetap dibayar RM120/$35.20. Hebat bukan!! Yang penting, anda seronok dapat keuntungan walaupun tak menaja atau tak bekerja.

Apa salahnya hari ini saya cuba sertai Easy3x1 melalui link web Easy3x1 yang rakan saya bagi. Tetapi, saya keliru kenapa saya sertai bawah orang lain bukan rakan saya. Rakan saya berkata sistem Easy3x1 bantu letakkan saya bawah sponsor yang baru sertai Easy3x1. Rakan saya dah ada akaun baru dan terima RM120 selepas baru sertai 2 hari. Wow, terpantas!! Saya tak sangka program ini hebat dari program lain yang saya pernah jumpa. Sungguh mengkagumkan!

Saya nak ucapkan syabas kepada orang yang cipta Easy3x1 kerana dia dapat idea terbaik untuk majukan Easy3x1 dan bantu ahli-ahli mendapatkan keuntungan dengan mudah dan pantas. Jadi, anda bila lagi? Ayuh! Sertailah Easy3x1 yang terawal! Jom gegarkan Easy3x1 ke seluruh dunia!!

5 LANGKAH MUDAH UNTUK MULA MENJANA PENDAPATAN

1. Sila klik link dibawah untuk dapatkan no akaun bank admin.
http://www.easy3x1.com/order/index.html

2. Membuat pembayaran terus kepada admin.

3. Isikan borang pengesahan.

4. Anda akan menerima ID dan password via SMS (Malaysia) atau email (International Members) selepas Easy3x1 menerima bayaran anda.

5. Promosikan link laman web Easy3x1 untuk mula menjana pendapatan lumayan.

MURAH, MUDAH, SENANG, PANTAS, UNTUNG & BERKESAN!!!

Ikhlas
johani
Ip Pengirim: 175.144.223.200

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

BANNER SAHABAT