SAHABAT IKLAN 1 MALAYSIA:

Monday, December 30, 2013

phytoscience ini 100% biisnes online

Nama: ahmad khuzairi bin bohari
Email: ahmadkhuzairi_bohari@yahoo.com
Website: http://iphytomillion.blogspot.com/search/label/Pelan%20Pemasaran
Tajuk: phytoscience ini 100% biisnes online
Iklan: PhytoScience ini 100% bisnes online dan anda boleh untung 3k - 20k sehari. Tanpa jual barang dan tanpa jumpa org. Anda tak cari org , tp org yg akan cari anda.

Setiap bisnes pasti ada modal. Modal terdapat 3 pakej penting iaitu RM270, RM1620 dan RM5400 sekali seumur hidup. Kalau anda ada modal salah satu yg saya nyatakan nih, sila beritahu saya akan trus kepada next step .. dijamin xsampai sebulan anda dah dapat modal!

Okay, Sila baca betul2 dan fahamkan jika anda benar2 mahu menjadi jutawan PhytoScience. .Pertama kali saya nak katakan ini bukan MLM! Sistem MLM anda dibayar berdasarkan jualan kumpulan mengikut level. Tapi di PhytoScience anda tidak perlu menjual, tak perlu jumpa org, duduk depan PC sahaja. Sistem PhytoScience ni sungguh menarik macam anda daftar bwah sy. Sy akan ajar anda smpai berjaya, ini kerana sistem PhytoScience adalah rangkaian. Kalau anda kaya, saya turut akan kaya kerana dapat bonus dari rangkaian org bawah2 saya yang telah berjaya terbina. Setiap bisnes kena ada usaha.

Setiap leader hanya perlu ada 2 rangkaian sahaja iaitu kiri dan kanan. Macam anda yang baru join saya pasti akan masukkan orang dibawah anda. Sebab saya dah ada 2 rangkaian. So, kepada yang berminat nak join saya akan masukkan dibawah anda. Disitu pon anda dah untung tanpa cari orang. Bayangkan kalau 2 orang bawah anda berjaya bina rangkaian dan sangat berkembang, bagaimanakah keuntungan anda dapat setiap hari tanpa buat kerja? Tanpa cari orang? Biz ni mudah je anda kena bina rangkaian sampai rangkaian anda berkembang dan aktif. Contoh bawah anda ada 2 org kiri dan kanan, dua2 belah tu mmng aktif, so dari situ pon anda bleh dpat duit tanpa buat kerja. Ni dsebabkan rangkaian awk aktif. Apa yang org bawah anda dpat, awk pon akan dpat jugak. Sbb biz ni rangkaian. So, anda perlu TAKE ACTION now! Nak tak income 10k sehari? Sila daftar dan jadi PAID MEMBER segera!!!

Berminat nak join bgtau, nti saya akan berikan senarai serta perbezaan pakej tersebut.

Hanye yang serius Nak Berubah Sahaja..!!

NAK BERJAYA TIADA ALASAN..!
PM / sms/ call/ WhatsApp 019 791 7005
Ip Pengirim: 115.134.30.148

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

BANNER SAHABAT