SAHABAT IKLAN 1 MALAYSIA:

Tuesday, December 1, 2009

PELUANG JANA PENDAPATAN LUMAYAN

Nama: perfectlife
Email: perfectlife2u@ymail.com
Website: http://www.mybiosite.com/?id=perfectlife
Tajuk: PELUANG JANA PENDAPATAN LUMAYAN
Iklan: Assalamu'alaikum sahabat2 sekalian. Di sini saya ingin menjemput sahabat2 sekalian utk merebut peluang keemasan dgn menjana pendapatan melalui MYBIOSITE. Sebuah peluang menjana pendapatan lumayan yang telah agak lama berada di internet dan tidak putus2 melahirkan para usahawan/hartawan internet yg berjaya. Hanya bermodalkan rm10 sahaja, kita mampu mendapat beribu2 rm sebagai pulangan asalkan kita rajin membuat promosi LINK AFFILIATE kita mengikut kreativiti kita masing2.

Kita boleh membuat banner khusus utk promote link affiliate kita itu.. bagi yg berkemahiran.

MYBIOSITE juga merupakan sebuah syarikat yg mempunyai rekod pembayaran komisyen yang TERPANTAS di Malaysia setakat ini.. iaitu ia membayar stlh 1 jam kemasukan ahli baru di bawah network anda.

Bilangan paras network (downline) yang masih berada di dalam lingkungan pendapatan pula adalah 9 tingkat/paras/tahap. Di mana kita akan mendapat pendapatan sehingga 9 tingkat network di bawah kita.

Produk2 yg ditawarkan pula adalah puluhan produk2 berupa ebook2 berkualiti tinggi berkaitan dgn internet, peluang2 e-commerce, komputer, usahawan dan seumpamanya.

Ayuh, jgn lepaskan peluang ini. Sertailah sekarang !!

.....

Selamat berjaya utk semua..
Ip Pengirim: 203.82.91.101

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

BANNER SAHABAT